Vilgot 4års Kalas

Idag samlades hela familjen här hemma i Furuvik. Vilgot fyller 4 år imorgon (gud vad snabbt tiden går), så vi beslöt att fira honom idag. Han ska dock ha barnkalas nästa helg med kompisarna. Vilgot Älskar CARS så jag beslöt mig för att göra en Blixten macqueen tårta. Det är första gången jag arbetar med sugerpast, ja vad kan jag säga man lär sig så länge man lever hi hi ;). Men är faktiskt rätt så nöjd ändå, Vilgot var ju Jätte GLAD för tårtan (Vilket är huvudsaken)och hjälpte till på slutet med det sista.  



Hade gärna velat gå på bandy finalen på studenternas idag, men men man måste prioritera. Synd bara att allt ska hända samtidigt. För väl önska SAIK Lycka till istället =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0